Selasa, 8 Februari 2011

Sedih Kau Adalah Sedih Aku


Sambil aku pegang naskah yassin itu, aku dapat rasa getar kesedihan dari sedu suara yang kau lontarkan tadi. Aku dapat rasa. Sedih itu. Sama.

Sedang itu aku menciptakan plot baru dalam layar kepala aku sendiri.

"Aku, seorang lelaki yang kononnya sedang jiwa racau, gigit segala yang kacau, kenang pada tiap yang terkenang, hembus perlahan sisa karbon dioksida yang aku tak pernah minta, dongak lalu ku renung ke langit, aku mengadu pada tuhan, kerna hanya dia yang aku ada, kerna dia yang memberikan aku, kau."

10 ulasan:

deli berkata...

tabah ! tabah !

Unknown berkata...

rokok?
aku x hisap brand murah..
cepat mati..

nah..
yang nie paling mahal..
aik?
kenape simpan?

wahh, bagus brand nie..
aku nk buat koleksi..
mana bolh hisap..

AISA. berkata...

siapa meninggal?

Aizuddin Jaafar berkata...

Deli,
Tabah tabah pergi sabah.

Wan,
Err.

Aisa,
Kawan punya nenek.

Anisa Anuar berkata...

ayat best...keep up!!

Aizuddin Jaafar berkata...

Anisa,
Thanks.

Ili Naquiah berkata...

Tabah kan diri





PrettySugar

puding roti berkata...

sy rs sedih bc ni. bertabah ye awk

fatah85 berkata...

tak guna kau. terlalu melankolik.

Aizuddin Jaafar berkata...

Affah,
Hahaha. Kau pun lebih kurang juga.

Catatan Popular